۱۳۸۹ دی ۱۵, چهارشنبه

سخنی با وزیر اطلاعات ایران `اقای مصلحی `





حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات ایران نسبت به رواج مسیحیت هشدار داده و گفته که «نخبگان حوزوی» هدف سرویس های اطلاعاتی غربی قرار گرفته و برایشان تله گذاشته اند.

آقای مصلحی به رواج مسیحیت در میان "شیعیان معتقد" و "قدرت تخریبی آنها" هشدار داد. و گفت: "امروزه بسیاری از افرادی که به تازگی مسیحی شده اند، روزی مخلصین اهل بیت و شیعه های معتقد بودند و دشمنان با روش های علمی آنها را به ترکیه کشانده و برای آنها مراسم غسل تعمید گذاشته اند.


به عنوان یک مسیحی‌(که قبلا هیچگونه اخلاصی در مذهب ندیده‌ام) سخن کوتاهی با ایشان دارم :

آقای مصلحی ، وزیر اطلاعات ایران، بنده اعلام می‌کنم قبلا از شیعیان مخلص بودیم ولی‌ وقتی‌ نجات واقعی‌ و محبت عیسی را شناختم قلبم را تمام و کمال و بدون هیچگونه فشار خارجی‌ و بدون هیچگونه روش علمی از سوی نیروهای خارجی‌،تسلیم خداوندم عیسی مسیح کردم.و برای شما نیز در دعا هستم تا روزی خداوند زندگی‌ شما را نیز همچون من که روزگاری در جهل و بطالت و در مذهب ولی‌ در بیخدایی بودم تغییر دهد.

``وا به اعتراف خود میگوئید که مسیحیت در میان نخبگان حوزوی و شیعیان مخلص رواج پیدا کرده است..... `` آقای مصلحی اگر کمی‌ بیندیشید، معجزه خداوند را خیلی‌ نزدیک خواهید دید، این ربطی‌ به روشهای به قول شما علمی‌ خارجیها ندارد،همهٔ اینها کسانی‌ هستند که خداوند تک تک آنها را می‌خواند و آنها صدای خداوند و نجات دهندهٔ خود عیسی را میشنوند .خداوند ما کارهای عجیب می‌کند،خداوند ما تک تک ما‌ها را از جاهای مختلف صدا می‌کند و با محبت خود نجات را شامل ما می‌کند.حوزوی،پاسدار،بی‌خدا،سیاهپوست یا سفید پست،فقیر یا ثروتمند...ما همه فرزندان او هستیم و همگی‌ در ایمان به او یک خانواده هستیم.

و لطفا دست بردارید از این کلمه خارجیها و بیگانگان و...تا کی‌ می‌خواهید همه چیز را گردن این خارجیها بندازید.و باور بدارید آرامشی که در مسیح به دست آوردم ذره‌ای در آن مذهب پر از اخلاص شما ندیدم.و شما را هم به خانواده خداوند و زانو زدن در برابر عیسی خداوند دعوت می‌کنم.

شهرام قهرمانی - ترکیه

هیچ نظری موجود نیست: