۱۳۸۷ خرداد ۵, یکشنبه

سخنان بزرگان



می دانم که کتاب مقدس از الهام خداست، چون مرا هم الهام میبخشد


دوایت مودی


-----


هیچ عملی به درستی ایمان کتاب مقدس، تصدیق نمی شود


نیوتون


-----


قسمتهای غیر قابل درک کتاب مقدس، باعث آزار مردم میشوند. اما در مورد من، آن قسمتهایی را که می فهمم، موجب آزار و دردسر من میشوند.


مارک تواین


-----


من یک متعصب به کتاب مقدس هستم، در همه چیز، چه بزرگ و چه کوچک، از آن پیروی می کنم


جان وسلی


-----


عهد جدید بهترین کتابی است که دنیا به خود دیده و یا خواهد دید.


چارلز دیکنز


-----


هر چه که هستم خود را مدیون عیسی مسیح می دانم که خویشتن را در کلام مقدسش بر من آشکار نمود.


دیوید لیوینگستن


-----


این کتاب مهم، بهترین هدیه ای است که خدا به بشر ارزانی داشته است. بدون این، قادر به تشخیص نیک از بد نمی باشیم.


آبراهام لینکلن


-----


هرگز نمی توانیم واقعا تنفس کنیم و نور را ببینیم، مگر آن زمانی که در کلام الهام شده خدا نفس بکشیم و دنیا را در نور کتاب مقدس ببینیم.


فیو در داستایوسکی



هیچ نظری موجود نیست: